جوان عاشق


FUN&LOVE

...جوان عاشق...

روي تخته سنگي نوشته بود:

اگرجواني عاشق شد چه كند؟

من هم زيرآن نوشتم بايدصبر كند..!

براي بار دوم كه ازآنجا رد مي شدم زير نوشته من كسي نوشته بود:

اگر صبر نداشته باشد چه كند؟

من هم با بي حوصلگي نوشتم بميرد بهتر است!

براي بار سوم كه ازآنجا رد مي شدم انتظار داشتم

زير نوشته من نوشته اي باشد

اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم..!



نظرات شما عزیزان:

soheil
ساعت0:45---15 مرداد 1391
mareke bodپاسخ:ممنون از نظر زيبا تون

ایوب
ساعت11:36---16 تير 1391
منم با یک سبد آواز همراهی، تو تنهایی

و من حالا به فکرم، فکر یک تنهای بعد از تو


jigar
ساعت1:50---12 تير 1391
alie kheili ghashange

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:,ساعت 13:13 توسط سهاونهال| |


Power By: LoxBlog.Com